Handmade & Vintage la Alba Mall

În română s-ar traduce: "făcut de mână şi de epocă"; dar sună mai bine în engleză şi cam toată lumea ştie ce înseamnă. Vorbesc despre un târg de antichităţi ce are loc în acest week-end (sau sfârşit de săptămână), la Alba Mall. Chiar dacă nu mă număr printre marii pasionaţi de antichităţi şi nici nu am bani ca să îmi întreţin o astfel de pasiune, îmi place totuşi să trec pe la astfel de târguri. De asemenea mă bucur că aceşti comercianţi calcă şi pe la Alba Iulia.

Am avut şi astăzi ocazia să văd o mulţime de obiecte, mai în vârstă cu mult faţă de mine şi chiar şi faţă de părinţii mei. Obiectele acestea vechi au un farmec aparte; fiecare dintre ele poartă o istorie, are o poveste. Atunci când le priveşti, când le atingi, nu poţi să nu te gândeşti la vechimea lor şi la poveştile pe care le ascund; şi de ce nu, chiar la cei care le-au fost cândva stăpâni dar în cele din urmă s-au dovedit mai perisabili decât ele.


Desigur, nu puteam să vin într-un asemenea loc fără aparatul de fotografiat, aşa că, în continuare voi lăsa imaginile să vorbească.








2 comments:

Diana Alzner 27 March, 2011 07:26

Fotografii de epocă au existat în aproape orice familie. Am avut şi noi...
Eu le-am postat pe "Cărţi dragi", mai demult.
Nu ştiu cam pe unde ar fi mall-ul din Alba. Nu l-am găsit când am trecut prin oraş.

Dragusin Emanuel Mihai 27 March, 2011 09:50

Da, şi eu mai am câte ceva de pe la ai noştri. Poate o să fac câteva fotografii şi o să le postez. Alba Mall este pe locul fostului stadion Mecanica, cum mergi de la magazinul Unirea spre cartierul Ampoi.